6 Aralık 2012 Perşembe

Yazamadım :(

Blogu açtım ve açtığımla kaldım iyi mi. Oysa o kadar çok istemiştim ki düzenli yazabilmek.neyse bundan sonra İnşallah diyelim. Kızım 10 gün sonra tam 8 aylık olacak. İnanılır gibi değil. Zaman  çok hızlı geçiyor kuzumla. Ara sıra beni zorladığı günler olsa da genel anlamda uyumlu bir bebek. Annemin deyişiyle e bebek olacak o kadar.
Ek gıdalara bodoslama olarak daldık 6. ay itibarı ile. Kahvaltı, meyve, sebze püreleri çorbalar, arada muhallebi, yoğurt. ne versek pek itiraz etmeden yiyor. Sadece brokoli arası biraz mesafeli. Yemeklerini hazırlarken Bebegimneyesin.com ve GeCe'nin yazdığı bu yazı oldukça faydalı oldu. Zaten bebek yemekleri genelde aynı mantık üzerine kurulu. Patates+havuç +evde ne sebze varsa+ pirinç buharda pişir ya da haşla. Kendimize yaptığım yemeklerden de tuz atmadan önce ona bir tabak ayırıyorum bazen. Bizimle aynı yemekleri yemek hoşuna gidiyor sanırım :) Zaten ek gıdalara iyice alışınca ona özel yemek yapmayı bırakmayı düşünüyorum. Acılı baharatlı tuzlu olmadıktan sonra bizim yemeklerimizden yiyebilir bence.
Uyku konusu ise biraz karmaşık. Bazı geceler 1-2 sefer uyanıp sorunsuz geri dalsa da bazı geceler bana isyan ettirerek uyumamakta direniyor. Diş çıkarma zamanları ile de alakalı sanırım. 5 ay 20 günlükken doktor muayenesinde doktoru dişleri neredeyse gelmiş demişti, ki 2 gün sonra da kaşıkta çınçın sesini duyduk. O günlerde uykusunu hastalığına bağlamıştım ama şimdi üst dişleri çıkıyor ve uykuları gene düzensiz. Ne yapalım buna da şükür en azından ateşi olmuyor diye kendimi avutuyorum.

Blog okumak çok zevkli, okuduğum bloglar gibi yazabilecek miyim bilmiyorum. Bu konuda o kadar amatörüm ki..umarım bende yava yavaş öğrenirim ve okumak isteyenlerin gözlerine güzel bir şekilde hitap edebilirim.

Hamileliğimde en çok faydalandığım blog yazılarından biri "Bebege ne almalı ne almamalı" konulu yazılardı. Ne işe yaradığını hiç bilmediğim bir sürü ürünü keşfetmiştim o yazılar sayesinde. o yüzden bundan sonra yazacağım ilk yazı o olsun istiyorum.




Bu da emeklemeye çalışan ama emeklemeye çalışmaktan çok mutsuz bir minik kuzu..Son günlerimizin genel hali böyle..


2 yorum:

  1. Blog dünyasına hoş geldin izlemeye aldım mutlu hafta sonu dilerim..

    YanıtlaSil
  2. Cok tesekkurler hanife, ilk yorum senden oldu :) ben de izlemeye aldim
    Sevgiler

    YanıtlaSil